Komunikasten

Mikrodonazio kanpaina solidarioak

Aurten SMS bidezko mikrodonazio kanpainak dira gehien agertzen ari direnak. Batetik, desnutrizioaren kontrako Intermon Oxfam-en  “Siéntate a la mesa para 7.000 millones” (2 euro ordaindu behar dira kreditu txartelarekin on linen) mikrodonazio eta Unicef-en ‘Cumpledias’  SMS kanpaina (SMSa bidalita 1,20 euroko dohaintza egiten du erabiltzaileak). Bestetik, Fundación Antena 3-en “1 gota 1 vida” SMS kanpaina.

https://www.intermonoxfam.org/es/mesapara7000millones/sientate

http://cumpledias.com/

https://www.facebook.com/fundacionantena3

Baina ez dira bakarrak izango, mikrodonazio kanpainak krisialdi eta teknologia berrien aroan fundraising-erako bide ezinhobeak direlako.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on azaroa 20, 2012 by in Fundraising,Sormena,Sozial media.
%d bloggers like this: