Komunikasten

Nolakoa da zure komunitatea?

Ez naiz ‘El señor de los anillos’ filmaren komunitateari buruz ari, ez; baizik eta sare sozialetako komunitatei buruz. Padan astean Social Media Week jardunaldietan egon nintzen Bartzelonan eta ‘Communitia’ gai nabarmenena izan zen. Gure denboraren leku garrantzitsua hartu baitute sare sozialek.

Hortaz, marken komunitateetan arreta jarri beharrean gaude, ‘gustoko dut’ sakatzen dutenek gure on lineko jarraitzaileak dira. Beraiekin hitz egiteko nortzuk diren jakitea ezinbestekoa da. Horretarako eta sare sozialen gestiorako hainbat herraminta gomendatu zizkiguten.

– Erreputazioa gestionatzeko: hootsuite, socialmention, socialbro eta google alerts.

– Engagement egiteko: hootsuite (berriro), tigerlly eta buddymedia

– Azterketak egiteko: google analytics (ez dago oso integratuta facebookekin), mobile flyrry, facebook insight.

Ezagututa, bigarren pausua beraiekin hitz egiteko hizkuntza egokia aukeratzea da garrantzitsua. Hizkuntza eta hizkera beraiekin identifikatu behar da.

Era berean, elkarrizketak sortu behar dira. Horretarako oso lagungarria da gure markari buruz hitz egiten duten horien istorioak entzutea. Era berean guk ere istoriak eta interakzio interesgarriak aukeratu behar dira.

Adibide giza pare bat aipatu nahi ditut:

– au despertar de la conciencia: arropa denda bat da, oso yogikoa. Egunero yoga filosofiari buruzko hainbat ‘aipu’ argitaratzen ditu besteak beste. Eduki egokietan oinarrituta komunitatea zabaltzen doa.

– Kilian Jornet: kirolari bat da. Bere jarraitzaileei egunero bere entrenamenduen inguruko informazioa ematen die.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on urria 7, 2012 by in Marketina,Sozial media.
%d bloggers like this: