Komunikasten

Autoa erostearen inesperientzia

Nire lehen aldia da kotxe berria erosten eta ahoa bete hortz geratu naiz saltzaileen mimo faltarekin. Okerrena hainbat kontzezionariotan egon ostean bat ere ez ikusi izana izan da. Nola hartuko dut ba kotxe bat ala bestea erosteko erabakia ikusi barik?
Bost saltokietan egon naiz eta bakar batean ere ez didate kotxea erakutzi. Are gehiago, lau lekutan ez zuten ezta nik nahi nuen gamaren katalogoa.
Saltzaileen izaera ere komentatzekoa da. Garai hortako estilokoak dira gehienak. PpPkoak izango balirako piura.
Bukatzeko, prezioaren iluntasuna nabarmendu nahi dut. Ia denek eskaintza bera egin dezakete. Batzuek pive plana dela ala ez dela, eta ez bada ba beraiek eskaintza berezia egiten dizutela. Besteak markaren deskontua edo beraiena. Auxkalo nondik datorren deskontua bqina hortik aukera gehiago izkutatuta daukate.
Oraindik bide luzea da. Kotxerik ikusi gabe bila jarraitu beharko dut. Segurazki interneten informazio grafiko hobea izango dut. Gainera ia leku guztietan ez naute telefonoa eman barik irteten utzi, hortaz aste honeta deika izango ditut. Norbaitek kotxea erakutziko dit?

Utzi erantzun bat

Information

This entry was posted on urria 6, 2012 by in esperientziak.
