Komunikasten

Aek marka: Gorka

Gorka, Basauri, 30 urte.
Aek-n ikasle izan zen eta gero irakasle ere bai.

– Deskribatu AEK 5-10 ezaugarriekin:
Aek erakunde nazionala da, honekin esan nahi dut, Euskal Herriko lurralde guztietan dagoen euskaltegi bakarra dela. Aek siglekin oso lotuta dagoen beste ezaugarri bat, militantzia da, irakasleen militatzia, eta honekin bateta irakaslen konpromisoa. Bestalde, esango nuke, aek-k hizkuntzen irakaskuntzarako metodologi aurrerakoiak erabiltzen dituela, horretarako irakasleentzako prestakuntza ikastaroak prestatzen ditu. Aek enpresa kooperatiboa da, eta, beraz, erabaki guztiak langileek beraiek hartzen dituzte. Eskola-orduak ikasleentzako atseginak eta emankorrak izatea bilatzen da. eta askotan, lortu ere egiten da. Euskara irakastearekin batera, euskal kultura erakusten da, hizkuntza bat irakasteko hizkuntza horren kultura erakustea ezinbestekoa da.

– Nola hasi zinen AEK-n lan egiten?
Magisteritza bukatu nuenean eta zerrendak ez zirenez irekitzen, beste zerbait egitea pentsatu nuen. Orduan esan zidaten Aek irakasleak behar zirela eta birritan pentsatu barik hara joan nintzen bertan lan egiteko zer egin behar zen galdetzera.
Euskaltegian lan egiteko zer egin behar zen galdetu nuenean, hiru balditza bete behar nituela esan zidaten EGA titulua izan, diplomatua izan eta glotodidaktika ikastaro bat egin. Beraz glotodidaktika ikastaroa egin nuen eta lan-poltsan izena eman nuen handik hilabete batera deitu zidaten lanean asteko.

– Zergatik AEK eta ez beste euskaltegi bat?
bueno egia esanalde batetik erreza zelako eta beste aldetik euskaltegia eta Aek, niretzat, sinominoak zirelako.
Aek izan dudan esperioentzia oso izan da, asko ikasi dut eta lagun asko egin ditu. Aek jendea ezagutzeko mudu ezin hobea da eta nire jendea ezagutzea asko gustatzen zait. kostatu zitzaidan Aek ustea, hasiera bitarteko lan bat zen, baina azkenean uztea kostatu zitzaidan.

– Euskaltegi batean matrikula egin beharko bazenu AEK-n izango litzateke? Zergatik?
zalantza barik, egunen batean euskategi batean apuntatu behar izanez gero, Aek apuntatuko nintzen. Badakidalako nola funtzionatzen duen eta orokorrean oso ondo funtzionatzen duelako. Hizkuntza bat ezin da ikasi, bakarrik gramatika ikasten eta hori oso ondo dakite Aek-n.

Aek-ren logoa marraztu:

ARAU SUBJETIBOA
Zer uste du inguruko jendeak?
nire ustez, nire inguruko jendeak uste du euskara ikasteko euskaltegi ona dela, eta ikasten duzun bitartean lagunak egin ditzakezula eta ondo pasatu dezakezula. Beste batzuk uste dute politizatuegi dagoela, ezker abertzaleko euskaltegia dela.

Gertuko jendeak zer uste du?
Ba ez dakit, nik uste dudana pentsatzen dut, euskaltegi ona dela, alegia.
Orain ez da garrantzitsua baina lan egiten nuen bitartean garrantzitsua zen. Ez nuen nahi jendeak pentsatzea nik lan egiten nuen euskaltegia txarra zela, ez zela euskara ondo ikasten.

One comment on “Aek marka: Gorka

  1. Pingback-a: Aek marka « Komunikasten’s Blog

Utzi erantzun bat

Information

This entry was posted on maiatza 16, 2010 by in kontsumoa.
