Komunikasten

Salmenta sustapena sare sozialetan

ALTERSEEKERS agentziak promozioetarako sare sozialak erabiltzen ditu:

Hemen azaltzen ditu sare sozialetan salmenta sustapenak egitearen abantailak.

ADIBIDE BAT:

Salmenta sustapena egiteko ere kanal berria dugu Internet. Adibide ezagunena Burger King-ek egin zuen ‘sacrifice’ kanpaina dugu. Burger King-ek whopper hamburgesa bat oparituko zuela agindu zien facebook erabiltzaileei. Trukean 10 lagun/kontaktu ezabatu behar zituzten.

Facebook plataforma erabiltzeak eta lagunak borratzeko eskaera egiteak polemika suspertu zuen eta promozioak publicity handia lortu zuen. Hortaz, Sacrifice kanpainak salmenta sustapena egiteaz gain publicitya ere egin zuen.

Gainera, ondoren facebook promozioa kendu zuen 10 lagun kentzeko aplikazioak erabiltzaile askori eragin zielako, hau da, publicity gehiago.

Promozioak egiteko bide berriak

Bide berriak asmatuz arreta deitzeaz gain, xede taldearen aurrean produktu, zerbitzu edo ideia bat aurrean jartzeko aukera dugu. Honakoa, sare sozialek eskaintzen diguten bidearen adibide bat da, baina badira kanal gehiago.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on apirila 25, 2010 by in Marketina,Sormena.
%d bloggers like this: