Komunikasten

Idiazabal gazta on line saltzeko marketin-plana

http://www.quesoidiazabal.com webgunean Idiazbal gazta saltzen da. On linen jatorrizko deitura duen produktu hau saltzeko marketin-plana garatzen ari gara.

Horretarako, klasera http://www.quesoidiazabal.com webgunea sortzeko kontratu duten Merkatu enpresako ordezkari bat etorri zaigu azalpen orokorrak ematera. Hona hemen ordezkariak egin zigun laburpenaren zeharlerroak.

JON ORTUZAR Merkatu enpresa

Merkatu enpresak bi lan arlo ditu: aholkularitza eta komertzializazioa. Negozioetarako webguneak egiten dituzte. Bi webgune mota egiten dituzte: korporatiboak eta salmentarakoak.

Webgune baten oinarrizko estruktura azaltzen hasi da Jon Ortuzar. Goikaldean goiburua dugu, eduki korporatiboarekin. Bigarren mailan erdialdean bodya dugu, komunikatzeko erabiltzen dena, honetan produktua ikustea da garrantzitsua. Bere eskerraldeko zutabean produktua eta informazio teknikoa agertu behar da. Eskumaldean, berriz zerbitzuak eta banerrak kokatzen dira, marketineko elementuak. Behekaldean oina dugu.

Webgunearen oinarrizko ezaugarriak hauek dira: laburra, zehatza eta argia izan behar da.

Idiazabal gaztaren adibidea
http://www.quesoideazabal.com
Idiazabalen DEOaren komunikazioa egiten du Merkatuk (Denominación de Origen)

B2B eta B2C, biak egiten dute (Business to Business, Busines to Customer).
Idiazabal gaztaren bezeroari saltzen diote. Bi produktu mota dituzte: ketuak eta ketu gabeak. Internet jada ez da kanala, dena da, merkatua da. Leku guztietan saltzen dute. “Interneten saltzeko gauzak oso ordenatuak izan behar dituzu, eta malgua izan behar duzu”

Marketina DEOren agintearen pean dago.
Idiazabal 3 tipo dauzkate: artzainak, gaztandegiak, industrialak (Araia, Saldanondo). Artzainen aukera erabiltzen dute. Hortaz, marketina emozionalagoa da. Profil bat adibidez: sevillanoa, Euskal Herrira datorrena, berdea ikusita ardien gazta oso ona izan behar dela pentsatzen duena.

Marketin birala erabiltzen saiatzen dira: facebook, 2.0, 3.0, esate baterako ‘kata on line’ eginez. Hilero webgunea birritan aldatu behar da. Recetas atalean hilero bi berri jartzen dituzte gehien ikusten den banerra baita.

Erabiltzailearen profila: gizonak, 25-55 urte, formazio altua, diru sarrera ertain-altua, hiri hadinenetan (Madril, Bartzelona, Bilbo). Errobote indizea %10, google %90. Ez ditu bisita gehiegi. Helburua bisita teknikoak izatea da, kalitatea kantitatea baino. Hilean 5000 bisita ‘bakarrak’. Webguneak urtebete baino ez du. Hurrengo urteetan ahaleginak egin behar dituzte bisitak mantentzeko.

Webgune korporatiboa
http://www.doidiazabal.com
Koloreak: Gorria kolorea erabiltzen dute, kolore korporatiboa baita. Beltzarekin konbinatuta, gourmeten kolorea delako.

Salmentatan fokalizatzeko webgune hau eta bestea aldendu zuten. Bien arteko profila berdina da.

GOOGLE, POSIZIONAMENDUA
Adsend, Adwords. Ez dute publizitaterik jartzen.
Marka zehatzak ere posizionatzen saiatzen dira.
Loturak: pagerank.

LOGISTIKA
‘en frío’ bidaltzea oso garestia da. ‘En ambiente’, berriz merkeago.
Cronospres enpresaren bidez egiten dute bidalketa.

Produktuaren margena: soziala. 23-24 salmentaren gainean.

EUSKERAZ
Informazioa ere euskaraz dago, baina problema bat egon da.

FIDELTASUNA
Katalunia da hiririk fidelena, ‘vasquitis’, %28a . Ondoren estatua.
Euskal etxeetan ekintza bereziak egin dituzte.

HELBURUA: “Idiazabal gazta munduko onena da”

SALMENTAK
Oraindik ez dakiten internet bidez zenbat saltzen den. Astean 15 gazta gutxi gora behera.

Badakite ekintza batekin igoera bat egon zela, hain zuzen Ordiziko azokan, 120 eskaeretik gora izan zituzten. Hilabean irabaziak 10.000 eurokoak izaten dira.

Hiru urtetan ikusiko dute, hori baita heldutasun prozesua.

Merkatu orokorrean Manchego gazta da liderra.

Errepikapen maila %25ekoa da eta 60-70 euroko gastua eskaera bakoitzean.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on abendua 9, 2009 by in Marketina.
%d bloggers like this: