Komunikasten

Badaukat nire on line denda… eta orain zer?

“On line saldu” jardunaldiak izan dira gaur EHU. Bertan, ecomerce bidez saltzeko aukerei buruz mintzatu dira hainbat adituk. On line saltzeak eskaintzen dituen aukerak goraipatu dituzte sarean saltzen duten enpresek. Halaber, gerturatutako publikoaren artean on line saltzeak dituen zaitasunak ere gogorazi dituzte.

Emaitza onak jasotzen dituzten negozioen adibideak eman dizkigu Juan Pablo Gimenezekm, Demini Business Online-ko zuzendariak.

Hasteko interneteko datu batzuk: %84ak internet erabiltzen du informazioa bilatzeko, horietatik, %88ak bilatzaileen bidez egiten du. Era berean, horietatik %95ak google erabiltzen du, %2ak yahoo, %ak live eta %1ak beste batzuk.

Negozio Unitateen ardatzak


• Bezeroak eta trafikoa JASO: Web aplikazioak, SEO optimizazioa…
• Jasotako trafikoaren konbertzioa: Erosketa prozesua, lurreratze sareen guneak, Produktuen mircrosite-ak, Afiliazio sareen direktorioak,Blog tematikoen alderatzaileak, Web eta test aztertzaileak.
• Fidelizatu: Webgune espezializatuak, Press room eta blogak, Email-marketin kanpainak, Komunitateen eta iritzi guneen dinamizazioa, On line ospearen gestioa.

On lineko kanpainak hiru ardatz dituzte: marka, produktua eta bezeroa.

Posizionamendua bilatzaileetan
Hasteko, estrategia aztertu eta diseinatu behar da. Ondoren keywords-ak hautatu behar dira, lehiakideak aztertu, sitemap eta rssfeed inplementatu…

SEO eta SEM erabili behar dira, biak batera. Alderaketa txiki bat:

SEO SEM
Babestutako linkak Ordaindutako linkak
Inplikazioa/kotrola Inplantazioa /neurketa
Epe ertaina/ independentzia Dependentzia

Beste ekintza batzuk ere egin daitezke. Adibidez, diseinu grafikoaren bidez erakarri. Horren ondorioz, gero eta erakargarriagoak izaten dira erabiltzen ditugun banerrak.

Halaber, mail-marketinean sormena garrantzitsua da. Kasu honetan, birbidalketa bultzatzen saiatzen gara. Horretarako, bideo erakargarriak sortzen dira. Adibide lez Youtube XL aipatu behar dugu. Webgune hau telebista kate bat bilakatzen ari da, telebistentzat egiten baiditu edukiak. Era berean, sakelako telefonoentzat edukiak ere egiten dira.

On line ospea ere oso garrantzitsua da salmentak izateko, horretarako markaren motorizazioa bete behar da.

Modan dugun giza-marketina ere ezin dugu kanpoan utzi, gizarte-sareak (facebook, twitter, flikr). Hauek oso eragin handia izaten dute. Adituak INGk egindako kanpaina baten adibidea erabili du. Fernando Alonsoren irudia erabilita bezeroen datuak jaso zituen eta posizionamendua hobetu zuen.

Hitzaldiaren aurkezpena osorik hemen aurki dezakezu.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on azaroa 26, 2009 by in Marketina.
%d bloggers like this: