Komunikasten

Merkataritza elektronikoaren gidaliburua


AECEM erakundean merkataritza elektronikoari buruzko liburu zuria argitaratu du. Gidaliburu honetan interneten bidez saltzeko jarraibideak azaltzen dira. Legeak ezartzen dituen arauak, ordainketak egiteko aukerak eta merkataritza elektronikoa egiteko aukerak agertzen dira, besteak beste.
Hona hemen lotura: http://www.libroblanco.aecem.org/

MERKATARITZA ELEKTRONIKOA
Internetekok salmenta kopurua gora egiten jarraitzen du. 2007an erosle bakoitzeko 595 euro gastatu ziren Espainian ONTSIren arabera.

Bestetik, gero eta erosle gehiago daude. 2007an erabiltzaileen %53,5ak erosketaren bat egin zuen on line, beti ONTSIk egindako azterketaren arabera.

Halere, Espainia ez da aurreratuena interneteko salmentetan. Lehena Estatu Batuak dira, Europan, berriz, Erresuma Batua eta Alemania ditugu lehenak.

Erosketa non egitea erabakitzerakoan interneten erosi ohi duten erabiltzaileek nahiago dituzte interneten saltzeaz gain, denda fisikoak dituzten zerbitzu eta produktuak, %55,2ak horrelakoetan erosten du. Era berean, %44,7ak interneten bakarrik salgai dauden zerbitzu edo produktuak kontsumitzen dituzte.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on azaroa 22, 2009 by in Marketina.
%d bloggers like this: