Komunikasten

Bannerraren 15. urtemuga

Interneten publizitatea sartzeko ezagunena dugun bidea bannerra da. Bannerrak webguneetan ditugun leku finkoak dira, bertan mugitzen diren irudiak jartzen dira iragarri nahi denaren arreta deitzeko.
Antza, bannerrak HotWired web magazinak abian jarri zituen. Lehen bannerrek sortu zituzten zalantzak prezioa eta bere eraginkortasunaren azalpena izan ziren.
Gaur egun, argumentu hauek oraindik ez ditugu guztiz argi. Bannerarren erabilera zabaldu bada ere eta bere eraginkortasuna bisitetan (kliketan) neurtu ahal bada ere, oraindik beren eraginkortasuna guztiz argi. Ez ditugu ba irakurtzen interneten gabiltzanean?

Informazio iturria: El País

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on urria 28, 2009 by in Iragarbideak.
%d bloggers like this: