Komunikasten

Berrasmatu

2. KRONIKA ‘Hoy es marketing’ Madril.
Hizlaria: Juan José Peso-Viñals, Daemon Quest-eko presidentea.

Daemon Quest marketing agentzia bat da. Bere lehendaria, Peso Viñals-ek gure negozioaren modeloa berriro asmatzeko proposamena egin zuen jardunaldian. Hori bai, egin beharrekoa egiteko beti ere bezeroa ardatz izan behar dugula azpimarratu zuen. Bost ekintza aipatu zituen:
1. Emaitza-kontuak berrasmatu
2. Publizitaterako eta Harreman Publikoetarako aurrekontuak berrasmatu.
3. Dendak berrasmatu.
4. Interneten benetan sinestu.

Interesgarria da enpresa honek egiten duen lana. Adibidez ‘Marketing lab’ egiten du, hau da, ikerkuntza marketing-ean bezeroan espezializatuta. Hauek dira martxan dituzten ikerketak:
• Dataminig (datuen meatzaritza).
• Sare neuronalak eta adimen artifiziala.
• WebMIning eta ClickStreaming.
• Aurreikusi daitekeen modelizazioa.
• Geomarketina eta mapa digitalak.

Gaztelaniaz doakizue hitzaldian esandakoa:

5 reglas para revitalizar la empresa:
1. Inventar la cuenta de resultados.
Ejemplo: la aerolínea más rentable es Ryanair.

2. Especializarnos en unos pocos segmentos.
Ejemplo: Coca-cola se especializa en cada mercado.

3. Reinventar presupuesto de publicidad y RR.PP.
Ejemplo: publicidad original. Una iniciativa para destruir hoteles que se anunciaba como una recolecta de estresados.

4. Reinventar las tiendas, “Shopping experience” y la experiencia de compra.
Ejemplo: una tienda de deportes equipada para probar los productos. Por ejemplo: si vas a comprarte un equipo de buceo tienes una piscina donde probarlo; si vas a comprar un equipo para ir al polo norte, tienes una sala de hielo.

5. Creer de verdad en internet (estrategia on line)
Ejemplo: hay una tienda de potitos en internet que ofrece la posibilidad de que tu hij@ pruebe los potitos en el punto de venta tras solicitarlo en internet.
Ejemplo: Disfruta y verdura vende la mejor verdura y te la lleva a casa.

6. Vender

Posicionamiento.
Segmentación.

Cliente + innovación (reinventar el negocio, el modelo de valor)= crecimiento

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This entry was posted on maiatza 1, 2009 by in Eraginkortasunaren baliospena,Jardunaldiak.
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